Fuck Dig!

Jag fattar inte!

Hur kan han göra så?
Hur kan han bara komma in och slänga massa skit, riva upp himmel och jord och sen
bara låtsas som ingenting?
Älskar är ett starkt ord...

Jag vill inte få något kastat i ansiktet, något jag väntat på så länge för att sen lämnas
utan någon förklaring, utan några svar.
Som om det inte betydde något :S

Varför gör man så? Var gjorde Han så?
Förstår han inte att det faktiskt tar, att det faktiskt betyder något för mig.
Att det vänder uppochned på Allt!
Bara för att det är lätt för Honom att säga vad Han nu vill och sen "försvinna", lämna mig
kvar här med röran, förvirringen och iskyla...

Vem i helvete är så egoistisk?

Sitter här i kylan. väntar. tänker, alldeles för mycket.
Jag har analyserat sönder, hela i onödan.

Detta måste få ett slut snart, Det är dags att något händer.
Åt vilket håll spelar ingen roll, men kan fan inte längre gå här och trampa...

Nu blir det bok!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0