Planer

Behöver planer! Planer och ideér!
Sådant hjälper. Att alltid ha något att se fram emot liksom...
Det blir Sessan och jag på upptåg.
Jag har fan tur som har en vän som hon, som är lite likadan.
Som också vill mycket, som är med på det mesta och som inte (som de flesta) behöver
månader av planering :)
Det nya året ska bli annorlunda. Får vara nog med blä nu!

Karlstad idag. Hem till Brorsan och hans familj. Blir julefirande där och sedan
hem på juldagen för att gå ut med Sessan plus, minus folk.
Blir nog nice med lite barn i huset på julafton. Det va länge sen...
Sen så är även skridskoåkning inplanerat någon gång under mellandagarna :)
Haha, var ju evigheter sedan man gjorde något sånt, Inte sen man var liten typ...
Hur ska detta gå? Sessan och Paco på is. Kan det verkligen gå bra?
2 halvgalna klantskallar med benägenhet för att skada sig :P
Well, får önska oss lycka till, verkligen :)

Nu måste jag brygga kaffe, så jag vaknar till någongång...
later!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0