Vinkväll! (ovanligt)

Det här med att jag och sara delar en flaska vin (eller 3?) under helgerna (eller på vardagar?)
Vekar har blivit någon slags vana. En ganska mysig vana :)

Lite dimmigt igår, men absolut inte tillräcklig egentligen.
Höjdpunkten va ju faktiskt när jag trillade över tröskeln och fick världens skrattattack
(fast det gjorde ont som fan i min stackars lilla fot :/)
Ja ni fattar ju, om den sådan sak är SÅ kul, så var det inte tillräckligt dimmigt och ganska tamt :P

Så, nu har jag skickat iväg prinsessan för att hämta mat+stekpanna+heatlotion.
Mat för att äta, stekpanna för att laga mat i och heatlotion för...
Öh, min handled som börjar bli otroligt sliten efter att kryckande och så saras rygg som tydligen bestämt sig för att börja strejka, eller iallafall trackassera henne. Ischigt!

Åt förresten en gustav adolfs bakelse till frukost. Fy i helvete vad fuckat.
Den va sååå söt, sååå sliskig och jag menar, om JAG tycker att något är sött eller mäktigt så kan man lita på att det verkligen är det! Jag menar, jag är en sådan om lätt kan käka en chokladkaka eller
ett par munkar direkt när jag vaknar om jag vill (fast det brukar bli kaffe och cigg till frukost!)
Och så älskar jag spunnet socker... Ni fattar :)

Så, nu ser det ut som att vi ska sätta igång att laga mat (riktig bondmat!)
Sen är det väl snart dags att öppna vinflaska nummer två, relax!

Ciao!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0