Känsliga läsare: Blunda!





Sådär, här har vi äckelfoten! Usch va? :P
Alltså, kan också säga att den absolut ser värre ut i verkligheten. Japp, det är sant! På Riktigt!
Vanligtvis är den övertäckt av bandage och socka såklart, men ibland släpps den ut i det fria ;)
Fotona är ifrån i helgen då jag för första gången vågade mig på att kika på den...
Den är fortfarande tjock som en boll, men mer färgglad idag än för ett par dagar sen. så...

Försökte mig på en shoppingtur på staden idag. Inte lätt kan jag säga!
Så fort jag väl orkar mig fram till en affär så var jag så trött, svettig och hade ont överallt att
jag liksom tappat lusten att kika på något och ännu mindre prova något :/
Men, fixade iallafall det viktigaste. En ryggsäck! :)
Avskyr egentligen ryggsäckar, Men ska jag överhuvudtaget få med mig något någonstans nu när
jag hoppar runt på kryckor så var det tvunget att bli en...

Imorrn ska jag försöka mig på att inhandla en tröja/kofta typ. Stickad sak.
Om jag inte storknar och svimmar innan jag hinner fram förstås :P

Skor och jeans är jag mest sugen på, men haha, ingen idé nu inte.

Well, nu blir det komedi och kakor :)

take care! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0