UppNedHitDit :D

Tänk, det funkar faktiskt verkligen att hålla sig sysselsatt hela tiden.
Inte en enda dag går utan att jag försöker hålla mig upptagen minut för minut på något vis.
Minsta paus så... Nej usch, det vill vi inte!
Läskigt och farligt!

På Måndag börjar skolan igen... Och så lite annat smått och gott som ska sättas igång.
Då blir det ännu bättre. Ingen tid alls över för tankar.
Förutom möjligen nästa helg.
Måste ta mig ut till Dylta, träffa Kristina och hämta ett par ting.
Skitläskigt. Kommer säkert kännas hemskt...
Men men!

Och gissa vad! Jag och Sessan har sådan tur!
Vi har i sista sekund kommit över lördagsgodis gånger 2 :D Fast vi trodde det va kört!
Puh säger jag bara. Va lite orolig där ett tag ;)

För övrigt gjorde jag dumheter igår, roliga dumheter.
Fick lida lite för det idag kan jag säga! (Inget inte lite sömn och lite alkhol kunde bota dock) :P
Är sugen på mer! Ge mig mer!

Paco Paco Paco!

Natti Natti

xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0