Bud

Budweiser, cigg och en svamp! Kan det bli bättre ey? ;)
Tror inte... Oj fan, glömde fåret!!! Sry Douglas, men du liksom, tar inte så mkt plats :P
Så, en Bud, cigg, en svam och ett får! Min kväll så att säga...

Iallafall, totalt onödig dag idag. Skola (redovisa konstprojekten, vilket jag aldrig gjorde) och sen... sen... läst bok, ätit paj, grattat svampen och typ gått ut med fåret. Meningen med allt detta är?
Nej precis. Nada!

Imorrn blir det genrep med folket som ska va med i showen på Torsdag, rep med Andreas och Martin (gäller Andreas slutprojekt) och sen efter det har jag big plans på att däcka illa kvickt.
Måste vara SÅÅÅ fit for fight för showen sen. Läskigt läskigt!
Jag ska ju göra något ingen någonsin kunnat tro, inte ens jag själv.
Något jag inte visste ens var fysiskt möjligt, något jag tvivlat på att folk skulle låta mig göra...
Jag Ska Dansa! ;D Haha
Kommer bli hur jävla snyggt som helst!

Be there!

Nu sova, sen orka!

Natti Natti!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0