Tillfälligt!

Hej! (Mona?)

Vi kan börja med att jag främst skriver detta för hennes (din) skull.
Lite pepp och lyckönskan för imorgon. Typ. Fast jag tror nog att det kommer gå bra :)
Om inte, fake it til' you make it ;)

Anyways, Så dog det.
Va fan, ni ser, bara ett par sek så gör sig skrivkrampen påmind! Och jag som för första gången på
flera månader faktiskt va sugen på att skriva lite. Fuckat... :(

Jag kan iallafall berätta att...att...
Men för helvete!

Jag ser fram emot och fasar för torsdag kväll. Emergency, Dansshowen!
3 danser ska jag vara med i som det ser ut. (Men man vet aldrig, mkt kan ändras än :P)
Jag kan erkänna att jag har noll koll och ingen som helst erfarenhet av dans sen tidigare.
Jag kommer vara grymt... grym, ändå ;) Haha

De viktigaste kommer dyka upp och titta också. Det borde Ni också!

Alltså sorry, Men det här går inte!

Jag gjorde ett försök iaf :/

Take care! xoxo

Kommentarer
Postat av: Mona Sipinen

Älskar dig!!! :P Tack för att du försökte, detta blev guldkanten på denna dag.. ;P Hahaha.. :D Du är underbar!! Puss

2010-05-18 @ 17:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0