Bluff och båg?

Trött som ett as!
Men jag gör som hon sa...
"Om så är att du endast kan skriva 3 meningar, så skriv åtminstone de 3 meningarna!"
Så aiiight! Jag gör det. Eller, jag ska försöka göra det iaf!
Trots skrivkramp, trots inspirationstorka och fantasilöshet.

Så, vad har hänt på senaste?
Hahahaha!
Ja eller hur, det tänker/kan/vill/pallar jag ju berätta om?
Jag menar, herregud, Kan ju inte sitta här hela dagen (Resten av året?) ;)

Anyways så... Jag är i flyttartagen! Jag och Alfons. Påväg mot Västkusten!
Göteborg för att vara exakt. (typ exakt iaf...)
Det är åtminstone en mellanlandning. Där kan vi ju inte stanna förevigt ;P

Just ja, Tanten som sa till mig att jag borde/måste skriva... Hmm...
Hon spådde mig i öööhm, Torsdags. Just det. I förrgår. Spännande va?
Iallafall!
Nu vet jag varför jag fortfarande väntar, vare sig jag vill eller inte.
Tydligen är det meningen, menat, så jag lär väl fortsätta vänta!
Ha tålamod, ge inte upp och allt vad hon sa! Kan ju inte påstå att jag inte gillade att höra det.
Det blir ju enklast och bekvämast så ändå. Minst ansträngande liksom!
Sen som sagt, bör jag skriva, sjunga och spå i tarot. Jaså Jaså!?
Well, låter inte helt motbjudande måste jag säga. :) Massa bra grejer liksom :)
Dock så måste jag sluta röka... Annars kommer jag få KOL om 10-15 år.
Eeeeh... Sånt där är ju bara bluff och båg ändå. Eller? Isch, varför finns det alltid ett eller? :/

Men, jag sitter ju kvar än! Har inte tid. Jag måste kila ner i tvättstugan!
Ååååh...

Hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0